simsbloggarna

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna & Bette - 29 oktober 2012 22:16

Hej varför jag inte har lagt upp en del 2 av min serie är för att min dator typ laggar sönder!!! Jag hade skrivit klart serien men la ner locket för att gå och äta, när jag sen skulle gå in på datorn igen så var skärmen helt svart och jag var tvungen att starta om datorn!!! OMG vad jag fick damp för allting raderades!!! Men ska göra klart under höstlovet!

:(

Av Johanna & Bette - 28 oktober 2012 18:18

Sry för dålig uppdatering men har värkligen ingen lust att spela och ingen insperation :( Just nu vet jag inte vad jag ska göra... Jag har tjatat på bette om att göra ett inlägg om "Drömmar". Men hennes svar var - Men jag orkar inte skriva, skriver 1 gång i månaden och att den alltid kommer då den släppdes. Det är alltså idag -.- 28? Hon har inte skrivit nånting.  Men nu när 6 pers har röstat på min omröstning så ska jag nog få upp ett inlägg om min serie snart..


Jag och bette tror jag att vi ska skapa en ny blogg om hästar och stallet.? Vad tycker du om det? KOMENTERA TACK! Annars bloggar vi inte -.-  HEJDÅ /Johanna


BILD:

 


Av Johanna & Bette - 26 oktober 2012 10:05

Varför jag inte bloggar är för att jag inte spelat Sims... Men jag och Johanna kommer troligtvis att spela i kväll och eftersom det är första dagen på livsverk så får vi vara upp så länge vi vill!!! :)
Men kommer tillbaka senare idag! (förhoppningsvis)


//Bette

Av Johanna & Bette - 24 oktober 2012 20:35

HJÄLP?! Vad ska jag blogga om? SKRIV!!! tack ...

 

/Johanna

Av Johanna & Bette - 24 oktober 2012 10:28

Jag använder egenskaperna modig och kockbegåvning mest... Varför jag väljer modig är för att dom kan släcka bränder och är modiga! ;) Varför jag väljer kockbegåvning är för att jag vill inte att mina simmar lagar dålig mat eller bränner upp huset... Haha visst är jag duktig!


 

Visst är man grym på att starta bränder! Tre av mina simmar hade egenskapen modig men ingen vill släcka branden. :]

  


Av Johanna & Bette - 22 oktober 2012 20:15

Eeeh... Vad är det? Jag är lite dum i huvudet nu men jag vet typ inte vad det är! Kan någon typ vara snäll och förklara det för mig?! Jag känner mig lite efter just nu!... Men aja hoppas någon är ställ och förklarar för en sådan loser dom mig... ;)

 Hahaha så här käns det just nu!=

 

Fråga inte vad liemanen har med det här att göra, för jag vet inte. Hade bara ingen annan bra bild... ;)


//Bette


Av Johanna & Bette - 21 oktober 2012 20:58

jag har faktiskt inte gjort en ful sim i hela mitt liv! Det är för att jag bara vill ha fina simmar, och dessutom om jag skulle haft en "ful" sim så skulle jag i alla fall inte sagt det. varför jag inte skulle ha gjort det är för att alla har olika synpunkter om hur en ful sim ser ut. någon kanske tycker att man är ful om man är tjock, har stor näsa, stopra/små öron eller något annat, så någon skulle känna sig kränkt oavsätt vad jag skulle sagt... Bara så att ni vet! :)


 

Har egentligen inget med det här att göra men en bild på när Pontus var liten! ;)

Av Johanna & Bette - 21 oktober 2012 17:49

Hej ni ska få ett förhands titt på mitt hus! Det är inte klart jag har mycket kvar!!!!'


   

(komentera inte garge dörren!!!)

Presentation


Hej! Ja då har du hittat hit. Nu är det bara att njuta,fråga,fundera och LÄS! Vi heter Johanna och Elizabete och skriver om det du vill om The sims 3. Nej nu får du börja läsa inläggen! Hejdå.

Kontakt?

Länkbyte?

Eller andra frågor?

Kontakta thesiimslife3@live.se

Historier

   Rebecca

Då vi har gjort likadan sim men spelar på 2 spel. Skapar generationer och få "Rebecca" att lyckas! Följ både rebaccas upp och nedgång och när hennes barn barn lyckas! Mer om hur vi gjorde hittar ni HÄR och HÄR. Kolla också bland kategorierna efter "Rebecca" och läs!

   Lissy och hennes adoptivfamilj har precis flyttat till den nya staden appalosa plants. Just nu orkar inte Lissy mer, både med en jobbig lillasyster och inga vänner som är som henne, ett EMO. Ska Lissy börja trivas och komma bort får sin ovana att stjäla och vara elak?

Läs mer om dom HÄR.
Läs om hur det går upp och ner!
klicka i kategorier på "drömmar".
En serie av Elizabete!

Sök i bloggen

Kommande spel

  

           The sims 3 Årstider
         Release: 15 November  

Omröstning

Vad ska johanna skriva för sorts serie?
 Övernaturligt
 Generationer
 Bråk/kärlek
 tonåringar
 Drömjobb
 Ny inflyttad
 Djur
 Rampljuset
 Destionations världen
 Rik och berömd
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards